22 aprilie 2011

Oua vopsite pentru Paste

Oualele astea le-a facut mama in Joia Mare. Sunt tare dragute si sunt facute cu Dr Otker, pliculetele acelea pline cu lichid. Sunt mai degraba mate decat lucioase, culoare este inegala si depinde de pigmentul initial al oului, dar nu faci mizerie mare si se fac destul de usor. Unde mai pui ca am gasit si vopsea mov???!!!!

Am spalat oualele si le-am pus cu apa rece pe foc sa se fiarba pentru 10min.
Intr-o oala de diametru mic, dar inaltuta am pus  750ml apa, 3 linguri de otet si pliculetul de carmin de la Dr Otker si am lasat-o la foc mic de tot. Atunci cand oalele s-au fiert am pus ou cu ou, cu ajutorul unei linguri ouale in craticioara cu vopsea si le-am lasat acolo sa fiarba inca 3-4 min. Le-am scos pe un servetel ( de fapt strat de ziar,alt ziar si servetele) si le-am lasat sa se usuce.























Pentru sambata m-am pregatit cu ciorapi si verdeata jumulita din garduri pentru niste oua vopsite ca pe vremea cand eram copil, cu forme de frunze si flori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!