02 aprilie 2011

Branza crema de primavara

Astazi, dupa ce m-am trezit pe la un 10 si mi-am baut cafeaua pana la 11, mi-am verificat mailul, am raspuns Teodorei la mesaje si aveam chef sa gatesc ceva primavaratic.

M-am gandit ca daca tot nu am fost de mult in piata la Obor, ar fi timpul sa mai trec pe acolo, asa ca m-am echipat si ca sa nu ma duc singura mi-am sunat o prietena pentru ca doua blonde fac cumparaturi mai bune ca una singura. Am ajuns mai devreme acolo unde inainte incepea piata iar acum era o mare parcare pe care nu o vedeai cu usurinta pentru ca era strajuita de comerciantii care strigau cu toti plamanii “3 la leu, 3 la leu, 3 la leu”, asa ca daca tot asteptam am luat si eu un buchetel de 3 legaturi de ceapa verde cu care m-am plimbat tinand-o asa, ca pe flori, printre urzici, lamaii de coaja si patrunjel pana mi-am intalnit prietena.

Am cascat gura la niste ceaune (15 lei cel mai mic) pe care le speram de fonta dar din pacate erau de aluminium. Vanzatorul, in stadania de a-mi vinde ceaunul, zicea ca asta e mai bun ca fonta, ca asta nu se sparge si trosc cu el de ciment, ca sa ma convinga! Evident ca am arborat un zambet larg pe fata, m-am intors pe calcaie la 180 de grade, mai ceva ca la armata si am tulit-o in siguranta printre ciuperci, rosii si urzici( desi recunosc de urzici imi e cam frica)

Ce am facut cu ceapa aia verde? Pai am amestecat-o cu o telemea de vaca!


Dificultate-simplu
Timp-5min
Cost-ieftin





Ingrediente

  • 100g telemea de vaca(poate fi chiar mai slaba, mai sfaramicioasa)
  • 2 fire de ceapa primavaratica
  • 1 ridiche rosie
  • Felii de paine prajita sau crackers
  • 1 lingura de ulei de masline (eu aveam ulei de masline cu piper verde)



Mod de preparare

Se sfarma branza cu o furculita, se adauga uleiul de masline si se freaca astfel incat sa devina cremoasa. Se taie fin ceapa si se amesteca cu crema de branza, se intinde pe paine prajita sau crackers si se decoreaza cu feliute de ridiche si cateva feliute fine de ceapa verde.



Tips

Ceapa verde e mai mult dulce decat cu gust de ceapa. Ce poate fi mai traditional romanesc decat ceapa cu branza? Nu stiu! Dar tartinele sunt dragalase, gustul este fin si sunt un antipasti atat de usor de facut!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!