05 martie 2011

Iaurt cu fructe confiate si fulgi de migdale

Am vazut o reclama la tv care recomanda un iaurt cu fulgi de migdale seara si mi s-a parut cel putin o prostie, pentru ca migdalele sunt bogate in energie si nu mi se par potrivite pentru seara, sau mai stii?!



Migdalele sunt niste samburi minunati, al caror gust si beneficii le-am descoperit de curand. In primul rand sunt la acelasi pret cu nuca autohtona( adica 35lei/kg in piata si nuca si migdalele-dar la nuca este in cresere), dar sunt foarte importante pentru o inima si vase sanatoase datorita continului sau in acizi si grasimi mononesaturate. Consumate crude, in portie mica dar zilnica, sunt foarte bune pentru reducerea colesterolului. Au un continut bogat in fitosteroli, fibre, acid oleic,antioxidnti, omega 3, vitamine din grupul B-urilor-B2 in special si vitamina E. Migdalele sunt foarte bogate in fibre si de aceea confera un efect de satietate rapid dar si o actiune laxativa buna. Bogate in magneziu, calciu, potasiu, fier si zinc sunt recomandate pentru un consum zilnic.




Uleiul de migdale este foarte folosit in cosmetica, fiind un bun hidratant, asa ca nu ezitati in includerea lui in mastile pentru fata sau par pentru ca va fi un ajutor substantial pentru frumusetea voastra!

Acum, dupa ce v-am povestit despre beneficiile migdalelor trebuie sa stiti ca sunt bogate in proteine si grasimi bune, dar sunt a naibii de bogate si in calorii asa ca potia zilnica trebuie sa fie mica! Sunt mici bombe energetice, asa ca utilizati-le cu precautie!



Mie imi place foarte mult iaurtul si mai ales iaurtul simplu, dar cate o data l-as combina cu cate ceva mai dulce, dar urasc iaurturile alea cu fructe care au foarte mult zahar si cateva bucatele de fructe.



Am luat facut o combinatie de ananas confiat, papaya confiata, fulgi de migdale(astia sunt 45lei/kg) si un iaurt simplu si a iesit un delicios iaurt cu fructe confiate si migdale.





Dificultate-mica
Timp-3min
Cost-mare(este mai scump decat un iaurt cu fructe cumparat)




Ingrediente-1 portie

  • ¼ felie de ananas confiat
  • ¼ felie de papaya confiata
  • 2 lingurite de fulgi de migdale crude
  • 1 iaurt natural mic, normal de gras(urasc iaurtul degresat, e ca umbra unui iaurt normal- fara personalitate si gust)



Mod de preparare

Se taie bucatele mici papaya si ananasul confiat(asta dupa ce le cumperi din piata sau de la plafar). Se amesteca cu iaurtul si adaugi fulgii de migdale.



Tips

Acest iaurt poate fi un mic dejun delicios dar si poate fi la fel de bine un desert. Combiatiile de fructe confiate, nuci, migdale,miere sau dulceata de fragi/capsuni sunt limitate doar de fantezia ta asa ca....combina-ti dupa gustul tau un iaurt cu fructe confiate!

Un comentariu:

  1. Eu ma feresc de iaurtul din comert.
    Am abonament saptamanal la o vacuta, caci vreau lapte crud ,2 l ii beau dulce si 2 l ii pun in camera la prins apoi il tin in frigider ca sa nu devina prea acru.
    Am un mix de cereale integrale si mai pun:
    migdale,seminte de fl.soarelui,seminte de dovleac,nuca,stafide,curmale fara samburi,alune,uneori fructe proaspete de sezon.
    Offf,e ora 2 noaptea si mi-a lasat gura apa ,cred ca ma duc sa imi fac o gustare.
    E o mare comoditate, ca sa nu spun altceva,sa cumperi tot felul de iaurturi cu tot felul de nazbatii, cand este asa simplu sa le faci acasa in tot felul posibil si imposibil.
    Succes in tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!