25 decembrie 2010

Salata Caprese

Salata Caprese este una din cele mai simple salate:rosii, mozzarella si o frunza de busuioc, asezonate cu un firicel timid de ulei de masline.

Am ales salata asta simpla si usoara pentru zilele dintre Craciun si Anul Nou pentru ca dupa mancarurile grele de la Craciun este binevenit ceva dietetic dar plin de gust.

Este drept ca astea erau ultimele mele rosioare pe care le-am avut pe balcon asa ca am facut ceva bun si mai ales frumos.

Am ales salata asta simpla si usoara pentru zilele dintre Craciun si Anul Nou pentru ca dupa mancarurile grele de la Craciun este binevenit ceva dietetic dar plin de gust.


Este drept ca astea erau ultimele mele rosioare pe care le-am avut pe balcon asa ca am facut ceva bun si mai ales frumos.

Dificultate-simplu
Timp-10min
Cost-mediu

Ingrediente
  • Mozzarella, de aceea care este tinuta in zerul ei, eu am luat-o din Mega, aceea, la punguta
  • Rosii cherry
  • Cateva felii de paiine, taiate in 4 si usor prajite in cuptor, crutoane
Mod de preparare

Mozzarella este o branza foarte light, potrivita pentru dieta, dar este foarte gustoasa, nesarata si mai ales este una din preferatele mele. Se taie cubulete micute, comparabile cu dimensiunile rosiilor cherry.

Tai feliile de paine in crutoane mai maricele si le tii 10min in cuptorul incins ca sa devina putin crocante.

In mod normal Salata Caprese inseamna sa alternezi felii de rosii si de mozzarella pe un platou, dar eu am ales sa fac mici soldatei, sau turnulete cu salata mea.

Daca vrei, poti pune putin ulei de masline pe crutoanele de paine, eu nu am mai pus. Am asezat pe paine, mozzarella si cherry si le-am intepat cu o scobitoare ca sa fie usor de luat si de fixat.

Este simplu si amuzant, dar este foarte gustoasa combinatia, mai ales ca rosiile cherry sunt mult mai dulci si gustoase ca rosiile obisnuite

Tips

Sunt perfecte ca si antipasti sau fingerfood

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!