24 decembrie 2010

Bucatarul anului pe culinario.ro



Va anunt, cu mare mandrie, pe voi, dragi cititori ai Smart Gourmet, ca sunt unul din cei 2 bucatarii anului pe culinario.ro!

Le multumesc prietenilor de pe culinario pentru distinctia acordata.
Ce as putea sa spun.....ca nu ma simt de loc bucatar, ci mai degraba ma simt asemenea unui alchimist, la inceput de drum, care combina, mai mult in joaca, diversele elemente, ca mai apoi sa se minuneze singur de rezultat.

Recunosc ca cel mai mare aliat al meu este fantezia, dar asta este foarte normal, pentru ca in bucatarie esti nevoit sa ai fantezie, pentru ca nu intotdeauna ai suficiente resurse.

Nu cred in bucataria facuta ca si farmacia, in care totul masurat la miligram, totul sec, anost, fara personalitate.

Cred ca bucataria este locul in care ies la iveala idei fara capat, lecturi care ti-au atins inima sau cautari de gust de vacanta. Bucataria este un creuzet in care pui tot felul de ingrdiente, cate o data aceleasi, dar in alta proportie si de fiecare data iese ceva distinct, ceva special si irepetabil.



De cand am blogul am cautat in caietul meu de retete, am inventat retete, m-am inspirat din ale altora, dar ceea ce am incercat sa fac mereu, a fost sa fie simplu si cu gust bun.

Va urez Craciun fericit alaturi de cei dragi si bucate delicioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!